Returnare Produse
CONDITII DE RETURNARE PRODUSE
Conform Ordonantei nr. 130 / 2000 si conform Legii nr. 51 /2003 produsele cumparate de persoanele fizice pot fi returnate in termenul maxim de 14 zile lucratoare de la data la care le este livrat produsul, in urmatoarele conditii: 1. Scaunele vor fi impachetate corespunzator impreuna cu toate accesoriile si documentele primite initial. Drept urmare, produsele care se constata ca au fost deteriorate prin instalare/ansamblare prin manipulare incorecta nu pot fi returnate decat cu diminuarea valorii acestora constatata de catre noi si anuntata Dvs., pentru fiecare caz in parte; 2. Scaunele nu prezinta deteriorari, cauzate de manipularea incorecta. Scaunele care prezinta deteriorari de orice fel din manipularea incorecta, nu pot fi returnate decat in situatia diminuarii valorii acestora constata de catre noi dupa o analiza pentru fiecare caz in parte; 3. Prin completarea formularului INFORMATII COMANDA Acest formular trebuie sa fie completat în întregime, si vă vom raspunde prin e-mail în termen de 3 zile lucratoare, cu instructiuni de returnare.
Obligativitatea rambursarii contravalorii comenzii Dvs. de catre Mobplayers va fi doar in cazul in care toate conditiile de mai sus sunt indeplinite, rambursarea efectiva survenind intr-un termen de maxim 14 de zile de la returnarea produselor de catre Dvs.si dupa analiza indeplinirii conditiilor de mai sus pentru acceptarea returnarii. Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel si vreti sa le returnati pe toate respectand termenii de retur de mai sus, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
Mobplayers este indreptatita sa refuze rambursarea contravalorii totale a comenzii Dvs. si sa accepte o rambursare partiala, in cazul in care sunt constatate deteriorari de orice fel ale produsului respectiv returnat, survenite din manipulare incorecta prin deteriorari/deformari colet, desigilarea suruburilor de ansamblare din pachet odata cu ansamblarea produsului sau lipsa tuturor accesoriilor si a documentelor cu care coletul a fost insotit in momentul livrarii. Daca doriti sa il returnati, produsul nu trebuie sa fi fost ansamblat, deoarece in acel moment se vor putea deteriora filetele/strangerile prin insurubare/desurubare succesiva si va putea necesita lucrari de reconditionare. La retur se vor retine sumele aferente reconditionarii / reambalarii survenite din manipulare incorecta, in vederea reintrarii lor in circuitul de revanzare..
Cheltuielile de transport pentru returnarea produsului sunt suportate exclusiv de catre client. Clientul are obligatia de a returna produsele doar la adresa specificata de Mobplayers prin curierat agreeat de comun acord cu noi. Vă rugăm sa folosiţi o cutie suplimentara de protectie pentru a preveni deteriorarea în timpul tranzitului. Dispozitiile de mai sus sunt considerate acceptate de client la finalizarea unei comenzi.